![]() |
![]() |
khawar Sohail |
![]()
|
Regular Member ![]() Group: Members Posts: 837 Joined: 28-July 07 Member No.: 19849 ![]() |
I am uploading 2 very rare songs of the Wife of Master Ghulam Haidar. Her name was Umraozia begum. Here are 2 songs from film Prem Yatra 1937. Music by QS Zahoor...Enjoy! Khawar sohail
128 kbps Total: 2.61 MB Duration: 3.21 min Khawar |
![]() ![]() |
khawar Sohail |
![]()
|
Regular Member ![]() Group: Members Posts: 837 Joined: 28-July 07 Member No.: 19849 ![]() |
This song is enigma. It is in Saraiki language spoken in Bahawalpur/multan area. I am sure the singer has no Surname " Mangeshkar" only Dinanath. Any body have info on this song. This song has been resung many times in pak for example by Niazi. At 128 kbps duration = 3.11 min......khawar
|
Harjinder |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 2884 Joined: 1-July 06 From: Illinois U.S.A Member No.: 6686 ![]() |
This song is enigma. It is in Saraiki language spoken in Bahawalpur/multan area. I am sure the singer has no Surname " Mangeshkar" only Dinanath. Any body have info on this song. This song has been resung many times in pak for example by Niazi. At 128 kbps duration = 3.11 min......khawar Hi Thanks for the song. I had a copy of it somewhere in my tapes and have been looking for it for the last two or three years. Finally my search is over. Harjinder This post has been edited by Harjinder: Sep 4 2009, 08:49 PM |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 5th July 2025 - 02:44 PM |