![]() |
![]() ![]() |
![]() |
parag_sankla |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 14260 Joined: 8-May 06 From: SFO Bay Area, US Member No.: 6005 ![]() |
And another important thing I forgot to mention about Erum ji..she has been extremely generous in sharing rarest of the rarest songs of Geeta ji on my special requests.
Thanks Erum ji once again Best Regards Parag Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 14260 Joined: 8-May 06 From: SFO Bay Area, US Member No.: 6005 ![]() |
Kaisi murli bajaayi shyaam ne meri sudh bisarayi shyaam ne.. Geeta Dutt Nishana (1950) Khurshid Anwar Nakshab 96 KBPS 03.10 min mp3 Lovely rare song being re-uploaded. Original audio courtesy generous HF members Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Panghat Pe Dekho aayee milan ki bela Mohd Rafi , Geeta Dutt , Chorus Nau Jawan (1951) S D Burman Sahir 160 KBPS 03.57 min mp3 CDQ Lovely rare song being re-uploaded. Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Posting a rare pic of Geeta ji..
Attached image(s) ![]() Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Phoolon se kar loon naina chaar Geeta Dutt Laxmi-Narayan (1951) S N Tripathi Ramesh Pandey 96 KBPS 02.40 min mp3 Courtesy HF members Lovely rare song being re-uploaded. Original audio courtesy generous HF members Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Oh Bairagi Banwasi Geeta Dutt Mr Sampat (1952) 128 KBPS 02.09 min mp3 Courtsey HF Posting a higher bit-rate and longer version Oh Bairagi Banwasi Geeta Dutt Mr Sampat (1952) 160 KBPS 02.21 min mp3 Courtsey a great friend! Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Reviving the request for these 2 rare songs from Patal Bhairavi (1952) composed by Ghantasala garu.
(1) Gunjat bhanvara jhoomat kaliyan - Geeta Dutt (2) Sunle rani meri kahaani - Geeta Dutt Thanks in advance Best Regards Parag This post has been edited by parag_sankla: Nov 5 2008, 12:17 AM Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Continuing with my favorite work of re-uploading good and rare songs ![]() Mausam jawaan hai sab kuchh yahaan hai Geeta Dutt Char Minar(?) Sardul Kwatra Lyrics : ? 128 KBPS 03.43 min mp3 Audio courtesy HF Parag, Thanks for this nice song from Char Minar (1956). I had noted the lyricist as Vishwamitra Aadil. Geeta Dutt is reported to have sung 4 songs in this movie. Would you have other ones? I have only one other song from this movie, a good duet by Rafi and Sudha Malhotra. Exon Hi Exon, Thanks for the help. As per Earthmusic, here are the other 3 songs of Geeta ji from the same film Beda yeh tere hawaale - Geeta Dutt Daudo jee chor chor bhaga dil churaake - Geeta Dutt , Mohammed Rafi Jhoothha hi pyaar karle - Geeta Dutt I do not have any of these. Requesting generous members to share. Regards Parag Reviving the request for these 3 rare songs from the film Chaar Minar (1956) Beda yeh tere hawaale - Geeta Dutt Daudo jee chor chor bhaga dil churaake - Geeta Dutt , Mohammed Rafi Jhoothha hi pyaar karle - Geeta Dutt Thanks in advance Best Regards Parag Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Presnting 2 more songs from Do Dulhe Cham cham chamake Geeta Dutt Do Dulhe (1955) B. S. Kalla Indra Chandra 128 KBPS 01.53 min mp3 Courtesy HF * This song seems to be in-complete, can some one please post the complete version of this song ? TIA Re-uploading this incomplete song. Can some one please post the complete version of this song ? Thanks Parag Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Posting another pic of Geeta ji found on net
Attached image(s) ![]() Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Song : Dil hum toh haare tum kahon pyare, galon ka teel kab haroge Singers : Mohd Rafi, Geeta Dutt Film : Ardhangini (1959) MD : Vasant Desai Lyrics : Majrooh Bitrate : 192 KBPS Time : 03.57 min Format : mp3 Song courtsey HF ! Lovely rare song being re-uploaded. Original audio courtesy generous HF members Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Song : Paani ka bulbula yeh zindagaani Singer : Geeta Dutt Film : Suhagan (1954) MD : Vasant Ramchandra Lyrics : Saraswati Kumar Deepak Bitrate : 96 KBPS Time : 03:29 min Format : mp3 Song courtsey HF ! Lovely rare song being re-uploaded. Original audio courtesy generous HF members Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Song : Rehto ho ab toh har ghadi Singers : Geeta Dutt, Mukesh Film : Toote Tare (1948) MD : Shaukat Ali Dehalvi Nashad Lyrics : Rafiq Ajmeri Bitrate : 128 KBPS Time : 03.06 min Format : mp3 Source courtsey HF ! Regards Parag Lovely rare song being re-uploaded. Original audio courtesy generous HF members Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Dhadakney Laga Dil Geeta Dutt Heer (1956) Anil Biswas Majrooh 160 KBPS 02.52 min mp3 Song courtsey HF Lovely rare song being re-uploaded. Original audio courtesy generous HF members Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Pandit ho ya laala Mohd Rafi, Geeta Dutt Rickshawala (1960) N Dutta Lyrics : ? 192 KBPS 03.20 min mp3 Courtsey HF Lovely rare song being re-uploaded. Original audio courtesy generous HF members Please visit www.geetadutt.com
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 14th July 2025 - 02:20 PM |