![]() |
![]() ![]() |
![]() |
jairaj |
![]()
|
Regular Member ![]() Group: Members Posts: 516 Joined: 14-July 04 Member No.: 607 ![]() |
Nice to see you still keeping Geetaji's songs alive.
Thanks |
jairaj |
![]()
|
Regular Member ![]() Group: Members Posts: 516 Joined: 14-July 04 Member No.: 607 ![]() |
Thanks |
jairaj |
![]()
|
Thanks |
jairaj |
![]()
|
Thanks |
parag_sankla |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 14260 Joined: 8-May 06 From: SFO Bay Area, US Member No.: 6005 ![]() |
Jairaj ji,
Its my pleasure to re-upload/share some of the lesser heard songs of our beloved Geeta ji. Appreciation coming from some one who has actually seen Geeta ji in person is an honor for this thread. Warmest Regards Parag Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 14260 Joined: 8-May 06 From: SFO Bay Area, US Member No.: 6005 ![]() |
A duet with actress Nutan Song : Yaron kisise na kehna Singers : Geeta Dutt, Nutan Film : Chhabili (1960) MD : Snehal Bhatkar Lyrics : S Ratan Bitrate : 128 KBPS Time : 03.10 min Format : mp3 Re-uploading this lovely and rare song.. audio courtesy HF members Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Song : O Baazigar Singer : Geeta Dutt Film : Hill Station (1957) MD : Hemant Kumar Lyrics : S H Bihari Bitrate : 160 KBPS Time : 02.50 min Format : mp3 Re-uploading this lovely and rare song.. Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Song : Dil Ko Bachana Raja Singer : Geeta Dutt and chorus Film : Shagufa (1953) MD : C Ramchandra Lyrics : Rajinder Krishan Bitrate : 128 KBPS Time : 03.21 min Format : mp3 Audio courtesy HF members Re-uploading this lovely and rare song.. audio courtesy HF members Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Thanks Dev ji for adding these lovely songs. There is a natkhat duet of Geeta ji with G M Durrani, "Lukhnow chalo ab rani, bumbai ka bigada paani". Have you heard it ? Its really nice.. Parag No PARAG Ji ....I think that I didn't heard this song ... Upload kar lijye ... Devji Thanks to original uploader Mahesh ji, here is the comic duet Song : Lucknow chalo ab rani Singers : Geeta Dutt ,G M Durrani Film : Sansar (1951) MD : E Shankar Shastri, P D Parthasarathi, B S Kalla Lyrics : Pandit Indra Bitrate : 96 KBPS Time : 02.04 min Format : mp3 Re-uploading this lovely and rare song.. audio courtesy Mahesh Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Another courtsey HF Song : Vaada karke kisi se na anaa..dil ki duniya mein Singers : Geeta Dutt, Surendra Film : Meri Kahani (1948) MD : K Dutta Lyrics : Zia Sarahaddi Bitrate : 128 KBPS Time : 03.14 min Format : wma A must hear ! Re-uploading this lovely and rare song.. audio courtesy HF members Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Courtsey HF ! Song : No No Don't say goodnight Singer : Geeta Dutt Film : Miss Goodnight (195?) MD : Hansraj Behl Lyrics : ? Bitrate : 128 KBPS Time : 03.04 min Format : mp3 Another must hear in honey filled voice of Geeta ji ! Re-uploading this lovely and rare song.. audio courtesy HF members Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
A vintage song courtsey HF Song : Dil yoon yoon karata hain Singers : Geeta Dutt, Khayyam Film : Heer Ranjha (1948) MD : Sharmaji (Khayyam) Lyrics : ? Bitrate : 192 KBPS Time : 03.03 min Format : mp3 Re-uploading this lovely and rare song.. audio courtesy HF members Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Another rare gem courtsey HF Song : Mast nazar ke paimane chhalake Singers : Geeta Dutt, chorus Film : Tataar ka Chor (1955) MD : Khayyam Lyrics : Prem Dhawan Bitrate : 192 KBPS Time : 03.05 min Format : mp3 Re-uploading this lovely and rare song.. audio courtesy HF members Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
Song : Loot le loot le duniya ke maze Singers : Geeta Dutt Film : Nek Khatoon (1959) MD : Jimmy Lyrics : ? Bitrate : 96 KBPS Time : 03.09 min Format : mp3 Song courtsey HF ! Re-uploading this lovely and rare song.. audio courtesy HF members Please visit www.geetadutt.com
|
parag_sankla |
![]() ![]()
|
A nice club song courtsey HF Song : Ja raha hain kyon diwane, bekhudi kya hain Singers : Geeta Dutt Film : Passport (1960) MD : Kalyanaji Anandji Lyrics : Qamar Jalalabadi Bitrate : 128 KBPS Time : 03.41 min Format : mp3 Please visit www.geetadutt.com
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 19th July 2025 - 07:55 AM |