![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Erum Hashmi |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 5751 Joined: 24-April 04 Member No.: 428 ![]() |
Thanks for Ek Shola, Bobbyji!
woman is the mirror in which man sees the reflection of his own self, his own dormant and hidden powers of genius when she comes and stands before him A woman is a meaning to life ! Someone who loves, who cares ! |
yob |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 4989 Joined: 7-March 07 From: noida Member No.: 12259 ![]() |
next a rare video----sharma bandhu singing---sooraj ki garmi se--parinay---4.17min
Attached image(s) ![]() Bobby mudgel
PANDIT BOLA YE RAAT HAI----MULLA BHI BOLA YE RAAT HAI YE SUBEH SUBEH KI BAAT HAI' "brutality to an animal is cruelty to mankind-its only da difference in the victim." you don't need testimonials and trumpets to prove kishore kumar the best' ![]() |
Rushin |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 1045 Joined: 29-August 07 Member No.: 22828 ![]() |
next a rare video----sharma bandhu singing---sooraj ki garmi se--parinay---4.17min Bahut Khub. Thank you. R
|
r&d |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 3578 Joined: 2-April 05 Member No.: 1955 ![]() |
|
mirsa |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 2749 Joined: 28-October 06 Member No.: 7506 ![]() |
Thanks Bobby Ji for EK SHOLA album
Mohd. M. |
yob |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 4989 Joined: 7-March 07 From: noida Member No.: 12259 ![]() |
next a rare video----sharma bandhu singing---sooraj ki garmi se--parinay---4.17min Just a suggestion. Wouldn't it better if you upload these kinds of videos on your own channel in youtube. The would last forever and higher quality could be uploaded as well. there r many member who don,t know how 2 d/l from you tube---even mere ko bhi 2 saal pehle tak nahin pata tha. ![]() Bobby mudgel
PANDIT BOLA YE RAAT HAI----MULLA BHI BOLA YE RAAT HAI YE SUBEH SUBEH KI BAAT HAI' "brutality to an animal is cruelty to mankind-its only da difference in the victim." you don't need testimonials and trumpets to prove kishore kumar the best' ![]() |
sangeetbhakt |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 2090 Joined: 19-November 04 Member No.: 1288 ![]() |
Bobby, thank you for the full version of the "Ek shola" songs.
|
sita |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 3169 Joined: 16-January 08 Member No.: 37328 ![]() |
last 2 song--ek shola song 07-maalik main poochta hoon-rafi--3.19min//160kbp song 08---title music--inst--2.23min//160kbp Thanks yob . -Sita. A true music lover can never be a bad human being.
|
yob |
![]()
|
next--few song----from---1976 punjabi film---sarfarosh
md-sardool kwatra source-vinyl song 01-hey rav hey saas--mahendra k--5.14min//160kbp Bobby mudgel
yob |
![]()
|
song 02-sarfarosh
main hoon satrangi--minoo p---4.37min//160kbp Bobby mudgel
yob |
![]()
|
song 03--sarfarosh
tum karo daya--mahendra k--4.40min//160kbp Bobby mudgel
Marcilo |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 7451 Joined: 1-March 04 From: USA Member No.: 309 ![]() |
here u go----vdo clip from--us raaat ke baad---rroh pyasi hai--37sec Golcha ka morning show??? ![]() - Just another gummy bear fan
|
mss |
![]()
|
![]() Regular Member ![]() Group: Members Posts: 368 Joined: 19-February 07 From: Mauritius Member No.: 11330 ![]() |
Bobby Bhai,
Do u have the vinyl/LP of 1971 BALIDAN (Manoj Kumar)? If yes can you pls upload the Asha Bhosle song: "Haye Re Daiya Mui Mein To Kyun Jawan..." Thanks ![]() Shafi
|
yob |
![]()
|
Bobby Bhai, Do u have the vinyl/LP of 1971 BALIDAN (Manoj Kumar)? If yes can you pls upload the Asha Bhosle song: "Haye Re Daiya Mui Mein To Kyun Jawan..." Thanks ![]() here u go----5.23min//160kbp Bobby mudgel
yob |
![]()
|
http://www.youtube.com/watch?v=DJOj6elwmuA
you tube link 4---video clip from---pratishodh----mere sapno ka gaon-kishore da------md-r jain Bobby mudgel
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 21st July 2025 - 02:58 PM |