![]() |
![]() ![]() |
![]() |
yob |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 4989 Joined: 7-March 07 From: noida Member No.: 12259 ![]() |
Bobby bro, would you happen to have this album ? KHOON KA KHOON Production Year 1966 Music Director Usha Khanna Star Cast Dara Singh, Nishi, Kamran, Shyam Kumar, KAMAL, no bhai--do not ve a single song from this film--i m lookin for--ada ke teer laakhon hain--usha khanna-kamal baarot and bhupendra. Bobby mudgel
PANDIT BOLA YE RAAT HAI----MULLA BHI BOLA YE RAAT HAI YE SUBEH SUBEH KI BAAT HAI' "brutality to an animal is cruelty to mankind-its only da difference in the victim." you don't need testimonials and trumpets to prove kishore kumar the best' ![]() |
yob |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 4989 Joined: 7-March 07 From: noida Member No.: 12259 ![]() |
Hi Vishal Singh Bhai, Thanx So Much For The Songs Of 'Khoon Bhari Maang' I Really Appreciate It! It Was Very Kind Of U! Take Care & Thanx Again. Bash. remaining song from khhon bhari maang---jeene ke bahane lakhon hain jeena--asha bhosle--5.42min//160kbp This post has been edited by yob: Sep 3 2008, 10:50 PM Bobby mudgel
PANDIT BOLA YE RAAT HAI----MULLA BHI BOLA YE RAAT HAI YE SUBEH SUBEH KI BAAT HAI' "brutality to an animal is cruelty to mankind-its only da difference in the victim." you don't need testimonials and trumpets to prove kishore kumar the best' ![]() |
mss |
![]()
|
![]() Regular Member ![]() Group: Members Posts: 368 Joined: 19-February 07 From: Mauritius Member No.: 11330 ![]() |
Bobby Bro,
I am looking for the following: 1971 BALIDAAN 1971 MEMSAAB 1972 EK BECHARA 1972 GAAI AUR GORI 1973 KEEMAT 1975 ZORRO 1988 DHARAM SHATRU Apart from 1988 DHARAM SHATRU which u will be uploading soon, do you have the rest of the albums mentioned above? ![]() Shafi
|
yob |
![]()
|
Bobby Bro, I am looking for the following: 1971 BALIDAAN 1971 MEMSAAB 1972 EK BECHARA 1972 GAAI AUR GORI 1973 KEEMAT 1975 ZORRO 1988 DHARAM SHATRU Apart from 1988 DHARAM SHATRU which u will be uploading soon, do you have the rest of the albums mentioned above? ![]() ve all of them. Bobby mudgel
shabbirkumar786 |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 3207 Joined: 9-October 06 Member No.: 7130 ![]() |
Hey Bobby Badshah Bhai, Im Looking For A Very Rare Feroz Khan Film Songs Called 'Tasveer' Can U Help Please? Take Care. Bash. Tumse milkar na jane kyon aur bhi kuch yaad aata hai...
|
shabbirkumar786 |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 3207 Joined: 9-October 06 Member No.: 7130 ![]() |
Hey Bobby Badshah Bhai, Im Looking For A Very Rare Feroz Khan Film Songs Called 'Tasveer' Can U Help Please? Take Care. Bash. Tumse milkar na jane kyon aur bhi kuch yaad aata hai...
|
yob |
![]()
|
Hey Bobby Badshah Bhai, Im Looking For A Very Rare Feroz Khan Film Songs Called 'Tasveer' Can U Help Please? Take Care. Bash. bro i ve all da songs from this film-but on audio cst---so gimme few days to rip it from cst. Bobby mudgel
Guru |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Angels Posts: 1710 Joined: 27-July 04 Member No.: 639 ![]() |
next u/ling one of the very few punjabi film done by ravindra jain charhi jawani budhdhe nu 1976 song 01--as vele saajan ji aanda--hemlata--4.01min///160kbp song 02-bar tu sambhar-krishna kalle--3.24min//160kbp song 03-budhdhe nu chadhi jawani-krishna kalle---5.00min//160kbp song 04-jat veri paigya-hemlata--3.38min//160kbps Thanks for this movie album Bobby, Brings back a lot of memories from childhood. Guru |
shabbirkumar786 |
![]()
|
Thanx So Much Bobby Badshah Bhai, I Will Await Eagerly For The Songs Of 'Tasveer'! Thanx A Billion - Bobby Badshah Bhai... Ur simply the best!! Take Care. Bash. Tumse milkar na jane kyon aur bhi kuch yaad aata hai...
|
yob |
![]()
|
Thanx So Much Bobby Badshah Bhai, I Will Await Eagerly For The Songs Of 'Tasveer'! Thanx A Billion - Bobby Badshah Bhai... Ur simply the best!! Take Care. Bash. send me a text mail---ll mail u da song. Bobby mudgel
yob |
![]()
|
next--full album----unchi uraan
source-vinyl md--jeetu tapan lyrics--jaan nisaar akhtar----hridaynath chattopadyay song o1--apni hai unchi udaan--suresh wadekar-shailendra singh--usha mangeshkar--7.20min//160kbp song 02-unchi uraad-hihihi and hohoho--nursery rhymes--chorus---3.25min///160kbp song 03-i and you--nandu bhinde--annette--4.04min//160kbp song 04-instrumental---2.36min///160kbp This post has been edited by yob: Sep 5 2008, 10:08 PM Bobby mudgel
mss |
![]()
|
![]() Regular Member ![]() Group: Members Posts: 368 Joined: 19-February 07 From: Mauritius Member No.: 11330 ![]() |
Bobby Bhai,
Can you pls upload the songs of 1972 EK BECHARA. Thanking you for your usual kindness. ![]() Shafi
|
yob |
![]()
|
Bobby Bhai, Can you pls upload the songs of 1972 EK BECHARA. Thanking you for your usual kindness. ![]() ok bro--in few days time. Bobby mudgel
Erum Hashmi |
![]() ![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 5751 Joined: 24-April 04 Member No.: 428 ![]() |
next--full album----unchi uraan source-vinyl md--jeetu tapan lyrics--jaan nisaar akhtar----hridaynath chattopadyay song o1--apni hai unchi udaan--suresh wadekar-shailendra singh--usha mangeshkar--7.20min//160kbp song 02-unchi uraad-hihihi and hohoho--nursery rhymes--chorus---3.25min///160kbp song 03-i and you--nandu bhinde--annette--4.04min//160kbp song 04-instrumental---2.36min///160kbp Thank you ![]() ![]() ![]() ![]() woman is the mirror in which man sees the reflection of his own self, his own dormant and hidden powers of genius when she comes and stands before him A woman is a meaning to life ! Someone who loves, who cares ! |
skip0303 |
![]()
|
![]() Regular Member ![]() Group: Members Posts: 310 Joined: 20-December 05 Member No.: 3902 ![]() |
Bro, was curious to know if you have songs from
Film Name DILRUBA Production Year 1967 Music Director Usha Khanna Star Cast Ajit, Kumkum, Madan Puri, Helen, Madhumati, |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 19th July 2025 - 04:04 AM |