![]() |
![]() ![]() |
![]() |
yob |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 4989 Joined: 7-March 07 From: noida Member No.: 12259 ![]() |
song 03--maang saja do meri
log kahe mujhko-shabbir-suresh--.24min//160kbp Bobby mudgel
PANDIT BOLA YE RAAT HAI----MULLA BHI BOLA YE RAAT HAI YE SUBEH SUBEH KI BAAT HAI' "brutality to an animal is cruelty to mankind-its only da difference in the victim." you don't need testimonials and trumpets to prove kishore kumar the best' ![]() |
yob |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 4989 Joined: 7-March 07 From: noida Member No.: 12259 ![]() |
song 04-maang saja do meri
na chupa tu raaj--asha bhosle--6.39min//160kbp Bobby mudgel
PANDIT BOLA YE RAAT HAI----MULLA BHI BOLA YE RAAT HAI YE SUBEH SUBEH KI BAAT HAI' "brutality to an animal is cruelty to mankind-its only da difference in the victim." you don't need testimonials and trumpets to prove kishore kumar the best' ![]() |
yob |
![]()
|
song 05--maang saja do meri
shadi na karoongi--alka-suresh--6.00min//160kbp Bobby mudgel
yob |
![]()
|
next on req-a hard to find song from film--halaat
source--vhs song--hothon se mohabbat ka iqraar nahin karte--mohd aziz and some female voice.--5.24min///160kbp Bobby mudgel
yob |
![]()
|
Bobby bhaiya...mera number kab aayega ??? ![]() aapka kya reh gaya?????? Bobby mudgel
yob |
![]()
|
a rare song from--jai ganesh 1970,s
source-vinyl md-s n tripathi jai ganesh jai ganesh jai ganesh deva--sushma shreshtha----3.04min//160kbp Bobby mudgel
gop |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 1266 Joined: 19-January 06 From: Thiruvananthapuram Member No.: 4359 ![]() |
next on req-a hard to find song from film--halaat source--vhs song--hothon se mohabbat ka iqraar nahin karte--mohd aziz and some female voice.--5.24min///160kbp Thanks Bobby Bhai. I'm in search of this song for a long time. Years ago I had listen this song at Vividh Bharati. Kareeb Bees Saal ke baad aaj yeh gaana phir sunega. gop |
Erum Hashmi |
![]() ![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 5751 Joined: 24-April 04 Member No.: 428 ![]() |
a rare song from--jai ganesh 1970,s source-vinyl md-s n tripathi jai ganesh jai ganesh jai ganesh deva--sushma shreshtha----3.04min//160kbp Thanks for the song, Bobbyji! Waiting for the full album! woman is the mirror in which man sees the reflection of his own self, his own dormant and hidden powers of genius when she comes and stands before him A woman is a meaning to life ! Someone who loves, who cares ! |
yob |
![]()
|
next song from mid 70,s film--gora babu----md--vikraant----source-vinyl
hawaa ke sang udun--bela saaver--a kumar--3.17min//10kbp Bobby mudgel
Erum Hashmi |
![]() ![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 5751 Joined: 24-April 04 Member No.: 428 ![]() |
next song from mid 70,s film--gora babu----md--vikraant----source-vinyl hawaa ke sang udun--bela saaver--a kumar--3.17min//10kbp Thank you so much, Bobbyji for the rare song!! Please share other songs too from this film! woman is the mirror in which man sees the reflection of his own self, his own dormant and hidden powers of genius when she comes and stands before him A woman is a meaning to life ! Someone who loves, who cares ! |
yob |
![]()
|
next a rare video---a classic scene from--shashi kapoor starer film bombay talkie-u can watch a clip of type writer tip tip tip karta hai in this clip---only a part of this song was used in this film--a must watch clip--3.35min---------
Attached image(s) ![]() Bobby mudgel
yob |
![]()
|
next---full version--Garam hawaa
source-vinyl aaqa saleem chishti--aziz aehmad warsi----10.12 min//160kbp Bobby mudgel
taiyab53 |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Angels Posts: 1136 Joined: 7-December 06 Member No.: 8060 ![]() |
3rd song from doosri dulhan khel khel kar-part 1-2-3 singers-bhappi lehri and asha bhonsle dur-10.23 min bit 160 kbps fans of HF here i am uploading all the songs from film ARCHANA 1974 MD- SHANKER JAIKISHAN all songs in very good quality 1)TITLE--------jab hum hain tere saath to darne ki kya hai baat--ASHA JI-INDEEVAR-B/R-160-DUR-4.18 2)TITLE--------jo dil main chubha teer woh tum hi nikalo----------ASHA JI-INDEEVAR-B/R-160-DUR-4.50 3)TITLE--------jaise jaise preetam se pyaar badha jaye-----------LATA JI-HASRAT JA-B/R-160-DUR-4.53 4)TITLE--------jiya main laga more baan preet ka------------------MANNADEY-HASRATB/R-128-DUR-5.30 5)TITLE--------jaane kis roop ki jaadu bhari-------------------------RAFI SAHA-HASRATB/R-192-DUR-5.12 6)TITLE--------tan man tere rang rangungi--------------------------LATA JI-----NEERAJ-B/R-128-DUR-4.30 TAIYAB53 |
taiyab53 |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Angels Posts: 1136 Joined: 7-December 06 Member No.: 8060 ![]() |
[attachmentid=221
710] 3rd song from doosri dulhan khel khel kar-part 1-2-3 singers-bhappi lehri and asha bhonsle dur-10.23 min bit 160 kbps fans of HF here i am uploading all the songs from film ARCHANA 1974 MD- SHANKER JAIKISHAN all songs in very good quality 1)TITLE--------jab hum hain tere saath to darne ki kya hai baat--ASHA JI-INDEEVAR-B/R-160-DUR-4.18 2)TITLE--------jo dil main chubha teer woh tum hi nikalo----------ASHA JI-INDEEVAR-B/R-160-DUR-4.50 3)TITLE--------jaise jaise preetam se pyaar badha jaye-----------LATA JI-HASRAT JA-B/R-160-DUR-4.53 4)TITLE--------jiya main laga more baan preet ka------------------MANNADEY-HASRATB/R-128-DUR-5.30 5)TITLE--------jaane kis roop ki jaadu bhari-------------------------RAFI SAHA-HASRATB/R-192-DUR-5.12 6)TITLE--------tan man tere rang rangungi--------------------------LATA JI-----NEERAJ-B/R-128-DUR-4.30 TAIYAB53 |
taiyab53 |
![]()
|
[attachmentid=221
718] [attachmentid=221 710] 3rd song from doosri dulhan khel khel kar-part 1-2-3 singers-bhappi lehri and asha bhonsle dur-10.23 min bit 160 kbps fans of HF here i am uploading all the songs from film ARCHANA 1974 MD- SHANKER JAIKISHAN all songs in very good quality 1)TITLE--------jab hum hain tere saath to darne ki kya hai baat--ASHA JI-INDEEVAR-B/R-160-DUR-4.18 2)TITLE--------jo dil main chubha teer woh tum hi nikalo----------ASHA JI-INDEEVAR-B/R-160-DUR-4.50 3)TITLE--------jaise jaise preetam se pyaar badha jaye-----------LATA JI-HASRAT JA-B/R-160-DUR-4.53 4)TITLE--------jiya main laga more baan preet ka------------------MANNADEY-HASRATB/R-128-DUR-5.30 5)TITLE--------jaane kis roop ki jaadu bhari-------------------------RAFI SAHA-HASRATB/R-192-DUR-5.12 6)TITLE--------tan man tere rang rangungi--------------------------LATA JI-----NEERAJ-B/R-128-DUR-4.30 TAIYAB53 here i am uploading all songs from film ARDHANGINI 1959 FILM MD-VASANT DESAI LYRICIST-MAJROOH SULTANPURI 1)TITLE---------------apne saiyan se naina ladaibe hamar koi ka-LATA JI-----------B/R-192-DUR-2.54 2)TITLE---------------bade bhole ho hanste ho----------------------LATA JI-----------B/R-128-DUR-3.48 3)TITLE---------------dil hum to haare tum kaho pyaare----RAFI & GEETA JI--------B/R-192-DUR-3.58 4)TITLE---------------kal saajna milna yahan-----------------RAFI & GEETAJI--------B/R-192-DUR-2.57 5)TITLE---------------pyaar main milna sanam hota ---------LATA JI & SUBIR SEN-B/R-128-DUR-3.27 6)TITLE---------------tera khat leke sanam--------------------LATA JI-----------------B/R-128-DUR-3.14 7)TITLE---------------tune jo idhar dekha maine bhi----------RAFI & GEETA JI-------B/R-192-DUR-5.17 ALL COURTSY HAMARA FORUM taiyab53 |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 19th July 2025 - 03:10 PM |