![]() |
![]() |
Vishal Singh |
![]()
|
Regular Member ![]() Group: Members Posts: 327 Joined: 15-March 07 Member No.: 12639 ![]() |
Parchhaiyan [1952]
Music - C. Ramchandra All tracks @ 192 kbps 3.11 min 3.02 min 3.06 min 3.12 min |
![]() ![]() |
abhayp |
![]()
|
Regular Member ![]() Group: Members Posts: 982 Joined: 13-March 04 Member No.: 335 ![]() |
Here are too more Lata songs from the film:
- chandaa kii chhaa.Nv me.n ThaNDii ThaNDii hawaa_o.n me.n - 3:06 minutes; mp3 @ 128 kbps - Duub jaaye jo qismat kaa taaraa, ko_ii hotaa nahii.n phir sahaaraa - 2:35 minutes; mp3 @ 128 kbps The first song is in near-CDQ. The second song has poor audio quality; if anyone has a better version, please do upload it. Warm regards, Abhay |
Aditya Pant |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 2001 Joined: 26-May 08 From: Ghaziabad Member No.: 54382 ![]() |
Here are too more Lata songs from the film: - chandaa kii chhaa.Nv me.n ThaNDii ThaNDii hawaa_o.n me.n - 3:06 minutes; mp3 @ 128 kbps - Duub jaaye jo qismat kaa taaraa, ko_ii hotaa nahii.n phir sahaaraa - 2:35 minutes; mp3 @ 128 kbps The first song is in near-CDQ. The second song has poor audio quality; if anyone has a better version, please do upload it. Warm regards, Abhay Abhay, Here is a better version of Duub jaaye jo qismat kaa taaraa, ko_ii hotaa nahii.n phir sahaaraa. It is slightly longer as well at 2:46. mp3@128 kbps Aditya My Blog - http://urgetofly.blogspirit.com
|
abhayp |
![]()
|
Regular Member ![]() Group: Members Posts: 982 Joined: 13-March 04 Member No.: 335 ![]() |
Abhay, Here is a better version of Duub jaaye jo qismat kaa taaraa, ko_ii hotaa nahii.n phir sahaaraa. It is slightly longer as well at 2:46. mp3@128 kbps Aditya Thank you so much, Aditya! I love this song - any improvement in audio quality over what I have is richly welcome! Warm regards, Abhay |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 16th July 2025 - 08:48 AM |