![]() |
![]() |
anand |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 1822 Joined: 30-November 06 Member No.: 7780 ![]() |
dr. K. J. Yesudas is my favourite singer as he is to millions of music fans world over. in this thread i wud u/l some of his various numbers and request all to participate generously.
|
![]() ![]() |
JayJay1970 |
![]() ![]()
|
![]() Regular Member ![]() Group: Members Posts: 360 Joined: 25-August 07 From: Chicago, IL - USA Member No.: 22468 ![]() |
dr. K. J. Yesudas is my favourite singer as he is to millions of music fans world over. in this thread i wud u/l some of his various numbers and request all to participate generously. Anand Ji, Can you please do me a huge favor and upload the following one more time. I missed such awesome uploads for my most favorite singer JJ NEELE AMBAR KE TALE- YESUDAS K.J- SAFED JHOOTH- SHYAMAL MITRA-YOGESH GAUD- 1977-3.12min-160kbps KISE KHABAR KAHAN DAGAR- YESUDAS- DO LARKE DONO KARKE-HEMANT KUMAR-YOGESH GAUD-5.2MIN-128KBPS HEY NARENA- YESUDAS- 3.40min-128kbps HAR SANNATA KUCH KEHTA HEI- ASHA BHOSLE YESUDAS- JADOO TONA- HEMANT BHOSLE-BALKAVI BAIRAGI- 3min -128kbps DONO KE DIL HAIN MAJBOOR PYAR SE- YESUDAS LATA MANGESHKAR-3.03 min-128kbps DEKHO KANHA NAHI MANAT BATIYAN- SULAKSHANA PANDIT YESUDAS- PAYAL KI JHANKAR- RAJKAMAL-MAYA GOVIND- 1980-8.37min-128kbps CHANCHAL NAINA MOHINI CHITVAN- YESUDAS- 6.16min- 128kbps AAINEY KUCH TO BATA- YESUDAS- JADU TONA- HEMANT BHOSLE-BALKAVI BAIRAGI- 3 min- 128 kbps |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 22nd June 2025 - 09:24 AM |