![]() |
![]() |
Harjinder |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 2884 Joined: 1-July 06 From: Illinois U.S.A Member No.: 6686 ![]() |
Mutiyar-Aa chanve-Talat Mehmood & Surinder Kaur-Music Director- Vinod (Off Internet)
Bit Rate 128 kbps Duration 03:08 Min MD information provided by Mr. M.K. Sharma |
![]() ![]() |
Harjinder |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 2884 Joined: 1-July 06 From: Illinois U.S.A Member No.: 6686 ![]() |
Surinder Kaur and Parkash Kaur-Haaye na was oye na was badla ajje na was oye taariya (All songs courtesy Dharamvir ji or Deewani ji)
Bit Rate 160 min Duration 02:41 min Surinder Kaur and Parkash Kaur-Maawan te dheean rall baithiyan nee maaye koi kardiyan gallodiyan ( A sombre wedding song which has many versions sung by various singers on both sides of the border. This version is one of the more enduring ones) duration 160 kbps Duration 05:25 min Surinder Kaur And Parkash Kaur-Sadke sadke jaandiye mutiyare nee kanda chubha tere pairr baankiye naare nee Bit Rate 160 min Duratio 04:57 min Surinder Kaur and Parkash Kaur-sui we sui tangi padchhatti... Bit Rate 160 kbps Duration 03:03 min Surinder Kaur and Parkash Kaur-Soohe we cheerey waalia main kehniyan kar chhatri dee chhan main chhavein behniyaan Bit Rate 160 kbps Duration 02:49 min Surinder Kaur-Dhaaga wey dhaaga wey Bit Rate 96 kbps Duration 02:53 min |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 20th June 2025 - 08:53 PM |