![]() |
![]() |
Krishna |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 1048 Joined: 23-November 06 Member No.: 7598 ![]() |
Aayee Milan Ki Bela.zip
Title song Year: 1964 Singer: M. Rafi, Rate:128 kbps Size: 7.4 mb Duration: 6.26 min |
![]() ![]() |
mirsa |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 2749 Joined: 28-October 06 Member No.: 7506 ![]() |
4-Song: Meri lut gayi duniya-Film: Khamosh Sipahi (1950)-Lyrics: DNMadhok, Music: Hansraj Behl
-File: MP3/160 kbps/3.09 minutes 5-Song: Gaflat mein sone walo..Mahe ramzan ayaa-Film: Arab Ka Sona (1980)-Lyrics: Aish Kanwal, -Music: Shyam Jatin, File: MP3/160 kbps/5.40 minutes |
Hari Ram |
![]()
|
Unregistered ![]() |
4-Song: Meri lut gayi duniya-Film: Khamosh Sipahi (1950)-Lyrics: DNMadhok, Music: Hansraj Behl -File: MP3/160 kbps/3.09 minutes 5-Song: Gaflat mein sone walo..Mahe ramzan ayaa-Film: Arab Ka Sona (1980)-Lyrics: Aish Kanwal, -Music: Shyam Jatin, File: MP3/160 kbps/5.40 minutes Mirsa, Thank you for these rare songs. Hari Ram |
Krishna |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 1048 Joined: 23-November 06 Member No.: 7598 ![]() |
Thanks a lot for the old songs of M. Rafi.
All songs in bitrate: 128 kbps. Nummer/Singer/title/ duratio/size. 30 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Jaa_Rahen_Hai_Woh_Hadji--5.47 min.zip 31 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Jab_Cheer_Ke_Dekhoge_Sina--3.0 min.zip 32 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Kaali_Kamliwale_Tumpe_Laakhon_Salaam---3.1 min.zip 33 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Kabse_Pukare_Ae_Kamliwale--3.2 min.zip 34 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Labaik_Ya_Haram--2.08 min.zip 35 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Mere_Aaqa_Mere_Sarkaar_Madinewale--3.3 min.zip 36 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Momino_Sunlo_Bayaan_Hai---3.16 min.zip 37 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Mubarak_Hai_Yeh_Din--1.5 min.zip 38 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Utho_Ae_Momino_Mahe_Ramzaan_Aaya--5.28 min.zip This one is the last song of this category Islamic Devotional. 39 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Yaa_Khuda_Ek_Din---3.01 min.zip Request to upload these songs of M. Rafi. Jinko tu bhool gaya-- Watan.mp3 Likhi hai vidhata ne-- Teen Chehre.mp3 Sar ko hatheli par liye-- Raj Ratan.mp3 Hamara pyara Hindustan Jhansi Ki Rani.mp3 Sansar banane wale-- Aansoo.mp3 Aurat ke dil par-- Jeevan Saathi~.mp3 Maya man ka rog-- Rishta.mp3 Zamana jo aankhein dikhata-- Man Ka Meet.mp3 Saath do dil ka-- Hamari Shaan.mp3 Roke se qayamat-- Pehla Pehla Pyaar.mp3 Tera aana bhi-- Mere Armaan Mere Sapne.mp3 Mera dil ghayal kar- Satyanarayan-Beena.mp3 O gwalan kyun mera man-- Champakali.mp3 Na de ilzaam dil-- Majboori.mp3 Yeh duniya bhi-- Daku.mp3 Parmatma hai pyar tera-- Parmatma.mp3 Tujhe jaan-e-wafa keh doon-- Phanda.mp3 Taqdeer ke chakkar mein-- Nayi Ma.mp3 Salle allah zulf-- Kabuliman.mp3 Mere to shree Hari-- Sant Janabai--Lalita.mp3 |
Binod |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 1454 Joined: 13-October 04 From: Mississauga (Greater Toronto Area) Member No.: 953 ![]() |
Thanks a lot for the old songs of M. Rafi. All songs in bitrate: 128 kbps. Nummer/Singer/title/ duratio/size. 30 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Jaa_Rahen_Hai_Woh_Hadji--5.47 min.zip 31 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Jab_Cheer_Ke_Dekhoge_Sina--3.0 min.zip 32 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Kaali_Kamliwale_Tumpe_Laakhon_Salaam---3.1 min.zip 33 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Kabse_Pukare_Ae_Kamliwale--3.2 min.zip 34 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Labaik_Ya_Haram--2.08 min.zip 35 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Mere_Aaqa_Mere_Sarkaar_Madinewale--3.3 min.zip 36 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Momino_Sunlo_Bayaan_Hai---3.16 min.zip 37 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Mubarak_Hai_Yeh_Din--1.5 min.zip 38 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Utho_Ae_Momino_Mahe_Ramzaan_Aaya--5.28 min.zip This one is the last song of this category Islamic Devotional. 39 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Yaa_Khuda_Ek_Din---3.01 min.zip Request to upload these songs of M. Rafi. Jinko tu bhool gaya-- Watan.mp3 Likhi hai vidhata ne-- Teen Chehre.mp3 Sar ko hatheli par liye-- Raj Ratan.mp3 Hamara pyara Hindustan Jhansi Ki Rani.mp3 Sansar banane wale-- Aansoo.mp3 Aurat ke dil par-- Jeevan Saathi~.mp3 Maya man ka rog-- Rishta.mp3 Zamana jo aankhein dikhata-- Man Ka Meet.mp3 Saath do dil ka-- Hamari Shaan.mp3 Roke se qayamat-- Pehla Pehla Pyaar.mp3 Tera aana bhi-- Mere Armaan Mere Sapne.mp3 Mera dil ghayal kar- Satyanarayan-Beena.mp3 O gwalan kyun mera man-- Champakali.mp3 Na de ilzaam dil-- Majboori.mp3 Yeh duniya bhi-- Daku.mp3 Parmatma hai pyar tera-- Parmatma.mp3 Tujhe jaan-e-wafa keh doon-- Phanda.mp3 Taqdeer ke chakkar mein-- Nayi Ma.mp3 Salle allah zulf-- Kabuliman.mp3 Mere to shree Hari-- Sant Janabai--Lalita.mp3 Thanks for your list Krishna. But it would be much easier to locate the songs if you just added the year and music director's name in each case. Binod. धन्यबाद
—— विनोद "If music be the food of love, play on; Give me excess of it, that, surfeiting, The appetite may sicken, and so die." — From Twelfth Night (I, i,1-3) |
SAJDAH |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Away Posts: 2304 Joined: 7-December 05 Member No.: 3708 ![]() |
Request to upload these songs of M. Rafi. Tera aana bhi ek dhoka tha - Mere Armaan Mere Sapne.mp3 Here's the song courtesy HF, Krishna ji. "Tera Aana Bhi Dhoka Tha" Movie - Mere Armaan Mere Sapne Music - N Dutta Duration - 03:04 Bitrate -128 kbps Format - MP3 Sajdah ![]() "I live for those who love me, For those who know me true; For the heaven so blue above me, And the good that I can do." |
Krishna |
![]()
|
Film: Sehra
Music: Ramlal Lyrics: Hasrat Jaipuri Year: 1963 Bitrate: 128 kbps title/singer/ film/ duration/size. 01 - Taqdeer Ka Fasana (Duet) - Rafi, Lata @--Taqdeer--4.12 min.zip 02 - Taqdeer Ka Fasana (Female) - Lata @ Taqdeer---4.02 min.zip 03 - Taqdeer Ka Fasana (Male) - Rafi @ Taqdeer---4.06 min.zip |
Binod |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 1454 Joined: 13-October 04 From: Mississauga (Greater Toronto Area) Member No.: 953 ![]() |
Film: Sehra Music: Ramlal Lyrics: Hasrat Jaipuri Year: 1963 Bitrate: 128 kbps title/singer/ film/ duration/size. 01 - Taqdeer Ka Fasana (Duet) - Rafi, Lata @--Taqdeer--4.12 min.zip 02 - Taqdeer Ka Fasana (Female) - Lata @ Taqdeer---4.02 min.zip 03 - Taqdeer Ka Fasana (Male) - Rafi @ Taqdeer---4.06 min.zip Thank you Krishna, especially for the duet, which I did not have. Binod. धन्यबाद
—— विनोद "If music be the food of love, play on; Give me excess of it, that, surfeiting, The appetite may sicken, and so die." — From Twelfth Night (I, i,1-3) |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 30th July 2025 - 07:27 AM |