![]() |
![]() |
Krishna |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 1048 Joined: 23-November 06 Member No.: 7598 ![]() |
Aayee Milan Ki Bela.zip
Title song Year: 1964 Singer: M. Rafi, Rate:128 kbps Size: 7.4 mb Duration: 6.26 min |
![]() ![]() |
hamaraprince |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 3491 Joined: 22-November 06 Member No.: 7596 ![]() |
Krishna jee thanks again for the Islamic devotional tracks. Here are some Bhajans:
All Tracks Are In Mp3 Format All Tracks Are At 160 Kbps Bitrate All Tracks Are Sung By Mohd. rafi Sahab 1) Hari Dharshan Ki... 2) Kanha Tunhe Peer... 3) Raam Govind Hari... 4) Jai Raam Jai Krishna... 5) Jiska Saathi Hai Bhagwan... 6) Raam Japo Hari Naam Japo... 7) Sanchi Tumhari Preet Raam... Prince |
Krishna |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 1048 Joined: 23-November 06 Member No.: 7598 ![]() |
Dear Prince jee,
A wonderfull collection of M. Rafi Bhajans. But I nead more information about these two Bhajans: First is from film : Kisaan aur Bhagwan, Title: Bhagwan pyaare apni bhagat ki laaj Singer: M. Rafi Size: 6.2 mb Duration: 4.4 min Bitrate: 128 kbps The other one is from your upload: Bhagwan pyaare apni .. Singer: M. Rafi Duration: 4.13 min Size: 5.8 mb I need more information about this song. Please can someone give me more info? Kindly request to upload these songs of M. Rafi. RAFI VIDYAPATI CHAATURI RADHA GORI - 1 RAFI VIDYAPATI MADHO KI KAHAVA - 1 RAFI VIDYAPATI CHAATURI RADHA GORI - 2 RAFI VIDYAPATI MADHO KI KAHAVA - 2 Krish |
hamaraprince |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 3491 Joined: 22-November 06 Member No.: 7596 ![]() |
Dear Prince jee, A wonderfull collection of M. Rafi Bhajans. But I nead more information about these two Bhajans: First is from film : Kisaan aur Bhagwan, Title: Bhagwan pyaare apni bhagat ki laaj Singer: M. Rafi Size: 6.2 mb Duration: 4.4 min Bitrate: 128 kbps The other one is from your upload: Bhagwan pyaare apni .. Singer: M. Rafi Duration: 4.13 min Size: 5.8 mb I need more information about this song. Please can someone give me more info? Kindly request to upload these songs of M. Rafi. RAFI VIDYAPATI CHAATURI RADHA GORI - 1 RAFI VIDYAPATI MADHO KI KAHAVA - 1 RAFI VIDYAPATI CHAATURI RADHA GORI - 2 RAFI VIDYAPATI MADHO KI KAHAVA - 2 Krish Thank you Krishna and Rafi:Bhakt ji for your comments. I was listening to both versions of 'Bhagwan pyare' and.. what a similarity! Language difference is the main factor. I have seen and enjoyed the film very much. Here is the info regarding my uploaded version: Track: Bhagwan pyare apni... (Punjabi Version) Movie: Bhagat Dhanna Jat Produced & Directed By: Dara Singh BHAGAT DANNA JAT STORY: Punjabi Version: God is in us...all around us. If we truly believe, we can find him in anything...just as Bhagat Dhanna Jat has. An incident leads to Bhagat, his wife & sister getting kicked out of their Chachi's house. At the Panchayat (village meeting) Bhagat fails at getting anywhere with the rough stubborn soil. For help, Bhagat goes to a Pandit (Priest), where he was given an ordinary rock in which he was told lives the powerful Thakur. Bhagat would constantly speak to it. He oathed not to eat until Thakur does. Villagers, including Bhagat's own wife and sister started believing that he is insane. The film shows how God appeared in an ordinary rock and changed Bhagat's life forever! Sorry, I don't have 'Vidyapati' songs. Perhaps someone has. I request on behalf of Krishna bhai for the upload of the above four tracks. Thanks from my heart in advance. Prince |
Krishna |
![]()
|
A very nice song of M. Rafi.
from film Hum se badkar kaun. size 8.0 mb Duration: 5.4 min Bitrate: 128 kbps Year: unknown 02 Dekho Logon Yeh Kaisa Zamana---Hum se badkar kaun--5.4 min.zip Request to upload these songs of M. Rafi. Utha hai toofan--Chandrashekar Azad.mp3 Bhakti ki gagri--Sant Janabai.mp3 Buddham sharanam gachhami--Anjali.mp3 Humne kahan pyar--Nag Mohini.mp3 Hamara pyara Hindustan--Jhansi Ki Rani.mp3 Meri lut gayi duniya--Khamosh Sipahi.mp3 Tu akela nahin--Sister.mp3 Gaflat mein sone wale--Arab Ka Sona.mp3 Aye khalid-e-akbar--Sair-e-Paristaan--Suman.mp3 Mere to shree Hari--Sant Janabai--Lalita.mp3 Thanks |
mirsa |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 2749 Joined: 28-October 06 Member No.: 7506 ![]() |
Request to upload these songs of M. Rafi. Utha hai toofan--Chandrashekar Azad.mp3 Bhakti ki gagri--Sant Janabai.mp3 Buddham sharanam gachhami--Anjali.mp3 Humne kahan pyar--Nag Mohini.mp3 Hamara pyara Hindustan--Jhansi Ki Rani.mp3 Thanks Thanks Krishna Ji for the islamic devotional numbers. I found some song requested: Quality of song #1 & 3 is not CDQ, if any body has better quality will be appreciate. All these songs are sung by Mohammed Rafi Saheb either solo or with chorus. 1-Song:Utha hai toofan--Film: Chandrashekar Azad (1963)-Lyrics: Prem Dhawan, Music: Sardul Kwatra -File: MP3/160 kbps/3.22 minutes 2-Song: Bhakti ki gagri...-Film: Sant Janabai (1949)-Lyrics: Narendra Sharma, Music: Sudhir Phadke -File: MP3/160 kbps/2.37 minutes 3-Buddham sharanam gachhami--Film: Anjali (1957), Lyrics: Nyaya Sharma, Music: Jaidev -File: MP3/160 kbps/3.10 minutes |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 30th July 2025 - 07:28 AM |