![]() |
![]() |
Krishna |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 1048 Joined: 23-November 06 Member No.: 7598 ![]() |
Aayee Milan Ki Bela.zip
Title song Year: 1964 Singer: M. Rafi, Rate:128 kbps Size: 7.4 mb Duration: 6.26 min |
![]() ![]() |
hamaraprince |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 3491 Joined: 22-November 06 Member No.: 7596 ![]() |
Please anyone I need more Naats and Islamic songs Private and filmi even if they are not very religious for example in some films a few Islamic words are mentioned such as Karbala, Ali, Hussain, Maula, Imaam, Shahadat and many more or any that are not already uploaded on this thread. If anyone can help will be most greatful and will be more than happy to be of any use. I already have the album: Haji Bhaitullah record and Chalo Madine cd.
Many thanks to Krishna bhai for the hard effort in providing these rare Islamic Songs and Naats, many of which are hard to find in my part of the world. Also looking for the following tracks: mainly the first 2 1) Shahadat Hussain Ki... Mohd. Rafi sahab 2) Subah-e-Aashura... Mohd. Rafi sahab/Lyrics: Tanveer Naqvi 3) Kab Se Pukare E Kamli Wale... Mohd. Rafi/Feroz Jaalandhari/Khaiyyam 4) Islam Aur Jamhooriyat... Mohd. Rafi/Feroz Jaalandhari/Khaiyyam 5) Dua Hai Yahi Tajdaar-E-Madina... Mohd. Rafi/Zebunnissa Zeb 6) Tumhaare Ho To Dum Kadam Se Hai... Mahevi Siddiqui 7) Vahi Nabi Ki Jis Ka Faiz Ak Faiz Aam Hai... Mohd. Rafi/Mahevi Siddiqui 8) Abh Se Nabi ki Ankhon Mein(Ye haal hai mere furqat)... Mohd. Rafi/Shabab Meenaayi 9) Prince |
Krishna |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 1048 Joined: 23-November 06 Member No.: 7598 ![]() |
Hereby,
A couple of songs of M. Rafi. All are in bitrate: 128 kbps non filmi songs singer: title/ duration/ size 22 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Allah_Ke_Nek_Bande--.3.20 min.zip 23 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Allah Teri Khair--3.13 min.zip 24 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Chale_Hain_Kaba-e-Aqdas_Ko_Haji--3.18 min.zip 25 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Chalo_Madine_Muhammad_Ka_Naam_Leke_Chalein-3.0 min.zip 26 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Choota_Watan_Hamara--3.13 min.zip 27 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Dekhiye_Suwe_Haram--3.35 min.zip 28 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Dil_Noor_Se_Phere_Hai_Mussalmaan_Ka_Munawwar--3.05 min.zip 29 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Har_Bekash_Ke_Ghamkhaar_Ho_Tum---2.5 min.zip 30 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Jaa_Rahen_Hai_Woh_Hadji--5.47 min.zip Kindly, request to upload these songs of Manna dey. It seems that nobody have the songs of film Vidhyapati or nobody will share it. Vikramaditya Soundtracks sung by respective singers are: • ajab hai kudrat ki maaya : Manna Dey • ek chakori dev pe apne : Manna Dey • hai gagan mein baadal thehre hue : Rajkumari , Manna Dey • jaag uthe hain aaj : Manna Dey • jai jai se gunj utha bharat : Ameerbai Karnataki • om jai jai shankar : Ameerbai Karnataki , G M Durrani , Manna Dey • shambho mahadev shankar : G M Durrani • tej phoonk do aaj bharti ke praanon mein : Manna Dey 1945 Hay Gagan Me Badal Tharey Vikramaditya Shankar Rao Vyas Ramesh Gupta Rajkumari 1945 Om Jay Jay Shankara Vikramaditya Shankar Rao Vyas Ramesh Gupta Others 1945 Ajab Hay Kudrat Ke Vikramaditya Shankar Rao Vyas Ramesh Gupta N/A 1945 Ek Chakori Deb Pe Vikramaditya Shankar Rao Vyas Ramesh Gupta N/A 1945 Tej Fukn Do Aaj Vikramaditya Shankar Rao Vyas Roop Das Others 1945 Neel Gagan Hey Vikramaditya Shankar Rao Vyas Roop Das N/A 1945 Om Jay Jay Shankara Vikramaditya Shankar Rao Vyas Ramesh Gupta N/A |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 30th July 2025 - 07:24 AM |