![]() |
![]() |
Krishna |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 1048 Joined: 23-November 06 Member No.: 7598 ![]() |
Aayee Milan Ki Bela.zip
Title song Year: 1964 Singer: M. Rafi, Rate:128 kbps Size: 7.4 mb Duration: 6.26 min |
![]() ![]() |
hamaraprince |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 3491 Joined: 22-November 06 Member No.: 7596 ![]() |
Krishna jee thanks again for the Islamic devotional tracks. Here are some Bhajans:
All Tracks Are In Mp3 Format All Tracks Are At 160 Kbps Bitrate All Tracks Are Sung By Mohd. rafi Sahab 1) Hari Dharshan Ki... 2) Kanha Tunhe Peer... 3) Raam Govind Hari... 4) Jai Raam Jai Krishna... 5) Jiska Saathi Hai Bhagwan... 6) Raam Japo Hari Naam Japo... 7) Sanchi Tumhari Preet Raam... Prince |
Krishna |
![]()
|
Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 1048 Joined: 23-November 06 Member No.: 7598 ![]() |
Dear Prince jee,
A wonderfull collection of M. Rafi Bhajans. But I nead more information about these two Bhajans: First is from film : Kisaan aur Bhagwan, Title: Bhagwan pyaare apni bhagat ki laaj Singer: M. Rafi Size: 6.2 mb Duration: 4.4 min Bitrate: 128 kbps The other one is from your upload: Bhagwan pyaare apni .. Singer: M. Rafi Duration: 4.13 min Size: 5.8 mb I need more information about this song. Please can someone give me more info? Kindly request to upload these songs of M. Rafi. RAFI VIDYAPATI CHAATURI RADHA GORI - 1 RAFI VIDYAPATI MADHO KI KAHAVA - 1 RAFI VIDYAPATI CHAATURI RADHA GORI - 2 RAFI VIDYAPATI MADHO KI KAHAVA - 2 Krish |
hamaraprince |
![]()
|
![]() Dedicated Member ![]() Group: Members Posts: 3491 Joined: 22-November 06 Member No.: 7596 ![]() |
Dear Prince jee, A wonderfull collection of M. Rafi Bhajans. But I nead more information about these two Bhajans: First is from film : Kisaan aur Bhagwan, Title: Bhagwan pyaare apni bhagat ki laaj Singer: M. Rafi Size: 6.2 mb Duration: 4.4 min Bitrate: 128 kbps The other one is from your upload: Bhagwan pyaare apni .. Singer: M. Rafi Duration: 4.13 min Size: 5.8 mb I need more information about this song. Please can someone give me more info? Kindly request to upload these songs of M. Rafi. RAFI VIDYAPATI CHAATURI RADHA GORI - 1 RAFI VIDYAPATI MADHO KI KAHAVA - 1 RAFI VIDYAPATI CHAATURI RADHA GORI - 2 RAFI VIDYAPATI MADHO KI KAHAVA - 2 Krish Thank you Krishna and Rafi:Bhakt ji for your comments. I was listening to both versions of 'Bhagwan pyare' and.. what a similarity! Language difference is the main factor. I have seen and enjoyed the film very much. Here is the info regarding my uploaded version: Track: Bhagwan pyare apni... (Punjabi Version) Movie: Bhagat Dhanna Jat Produced & Directed By: Dara Singh BHAGAT DANNA JAT STORY: Punjabi Version: God is in us...all around us. If we truly believe, we can find him in anything...just as Bhagat Dhanna Jat has. An incident leads to Bhagat, his wife & sister getting kicked out of their Chachi's house. At the Panchayat (village meeting) Bhagat fails at getting anywhere with the rough stubborn soil. For help, Bhagat goes to a Pandit (Priest), where he was given an ordinary rock in which he was told lives the powerful Thakur. Bhagat would constantly speak to it. He oathed not to eat until Thakur does. Villagers, including Bhagat's own wife and sister started believing that he is insane. The film shows how God appeared in an ordinary rock and changed Bhagat's life forever! Sorry, I don't have 'Vidyapati' songs. Perhaps someone has. I request on behalf of Krishna bhai for the upload of the above four tracks. Thanks from my heart in advance. Prince |
Krishna |
![]()
|
Devotional songs of M. Rafi.
All are in bitrate: 128 kbps and non filmi songs 13 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - 7_Saal_Bacche_Ki_Dastan --5.14 min.mp3 14 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - 8_Saal_Bacche_Ki_Dastan-6.12 mb.mp3 15 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Aao_Ae_Momino_Darbar-e-Madina_Dekhe--2.44 min.mp3 16 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Aao_Miljulke_Suwe_Madina_Chale---2.25 min.mp3 17 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Aapne_Qora_Mangaya--3.23 min.mp3 18 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Ae_Mere_Mushkil_Kusha--4.29 min.mp3 19 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Ae_Salle_Alaa---3.23 min.mp3 20 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Agar_Kamliwale_Ki--2.44 min.mp3 21 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Ali_Mushkil_Kusha--2.44 min.mp3 Request for these songs of M. Rafi Marathi Songs are - 1. Aga Pori Sambhal Daryala Toofan Aaylay Bhari (Duration 5.27 min) 2. Are He Dukkhi Jiva (Duration 2.46 min) 3. Ha Chhand Jivala Laavi Pise (duration 3.02 min) 4. Ha Rusva Sod Sakhe (Duration 2.54 min) Dukh Bhanjan Tera Naam 1972 MD S Mohinder Dukh Bhanjan Tera Naam - Rafi Jo Tud Bhave - Rafi Main Andhale Ki Tek - Manna Dey Main Andhale Ki Tek - Asha Qumb Badha Jal Rahe - Sunil Dutt Uth Farida Ouj Saj - S Mohinder Jete Samund Sagar Neer Bharya (Khaago Hans Kare) - Rafi Babul Phir Lorh Tera - Suman Kalyanpur O Babula - Rafi Possible Teri Meri Ek Jindri Dar Ma De Thande Darbar - Asha (possibly from Teri Meri Ik Jindri 1975) Gurio Manio Granth 1977 MD Prem Dhawan Koi Bole Ram Ram Koi Khudai - Rafi Ik Omkar Satnam - Mohindar Kapoor & Chorus Iriye Pambhiriye - Dilraj Kaur & Rafi Desh Di Khatir Saade Lahu Da (Mar Jawange Taan Ki Hoya, Desh Taan Zindah Reh Jayega) - Rafi & Chorus Chakki Naiyo Pisni - Rafi & Minoo Purshottam Mere Wahe Guruji - Dilraj Kaur Guru Gopal Guru Govinda - Mohinder Kapoor Sarfarosh 1976? MD Sardal Kwatra? Tum Karo Daya Mere Sain - Mahendra Kapoor Koi Heer Di Kare Tareef - Bhupinder Shaheedi Yaar Di - Rafi others? Satguru Nanak Bakshanhaar Year? MD Surinder Kohli Satguru Nanak - Rafi others? Har Ko Naam Sada - Rafi Also looking for these songs: 3) Telugu: a) Nu navo kunnanoo nav navo kunnanoo c) O bala bala nine gorini sannnidhi keri d) Devduko okate, aa daivam okate e) Yantagaru gaani vedantulaina gaani f) Ne kela int niraasha g) O priyatama, o priyatama, o priyatama h) Tara lintaga merisenu j) Vengaanu Gaani k) Siphaai, sipaahi, sipaahi ne kai yanta yanta l) Neede e naade karu ninche nanu chelikaande m) Itthari manasulu ogathaye sarri hagglu dene n) Taane meli musugutisee okadebani 4) Tamil : a) Neede teli sinde e naade telesinde (with S.Janaki) 5) Kannada: a) Ne elle nadave doora ellelulokave 6) Konkani: a) Maria kitne be tu so maria Kaantaz kori vich mejha saaranta c) Mora aandho bethlo saajha pucha ethlo 7) Assamese:a) Akohai meire suta lotey, rodaliye sonehote Jo diye ye moram hoi ye moram ki manbhai 8) Punjabi:- a) Dukh bhanjan tera naam ji Hari ko naam sada sukhdai c) Kaago hans kare d) Jiske sirr upar tu swami so dukh kaisa pave e) Hey mann pyare aatu sada f) Ab mein kyon upaavu karoon h) Sat naam vaahe guru ) Satguru naanak ji tan tan ho bakshanhaar ) Jag wala mela yaaron thodi der da m) Mitre piyare nu haal muri dada keyna n) Rus ke tu challi gayyo kaanua ni durni o) Aaja soniya aaja heeriya, tennu pyar bulaye 9) Bengali:- a) Koi dur the gonto paarey dekha akaash Maati ke kaana kaani tumaar aamaar |
hamaraprince |
![]()
|
Devotional songs of M. Rafi. All are in bitrate: 128 kbps and non filmi songs 13 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - 7_Saal_Bacche_Ki_Dastan --5.14 min.mp3 14 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - 8_Saal_Bacche_Ki_Dastan-6.12 mb.mp3 15 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Aao_Ae_Momino_Darbar-e-Madina_Dekhe--2.44 min.mp3 16 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Aao_Miljulke_Suwe_Madina_Chale---2.25 min.mp3 17 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Aapne_Qora_Mangaya--3.23 min.mp3 18 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Ae_Mere_Mushkil_Kusha--4.29 min.mp3 19 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Ae_Salle_Alaa---3.23 min.mp3 20 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Agar_Kamliwale_Ki--2.44 min.mp3 21 Muhammed_Rafi - [Islamic_Devotional] - Ali_Mushkil_Kusha--2.44 min.mp3 Request for these songs of M. Rafi Marathi Songs are - Main Andhale Ki Tek - Manna Dey Main Andhale Ki Tek - Asha Qumb Badha Jal Rahe - Sunil Dutt Uth Farida Ouj Saj - S Mohinder Babul Phir Lorh Tera - Suman Kalyanpur Possible Teri Meri Ek Jindri ? Dar Ma De Thande Darbar - Asha (possibly from Teri Meri Ik Jindri 1975) ? Ik Omkar Satnam - Mohindar Kapoor & Chorus Iriye Pambhiriye - Dilraj Kaur & Rafi Desh Di Khatir Saade Lahu Da (Mar Jawange Taan Ki Hoya, Desh Taan Zindah Reh Jayega) - Rafi & Chorus Chakki Naiyo Pisni - Rafi & Minoo Purshottam - Film: Sukhi Parivar Mere Wahe Guruji - Dilraj Kaur Guru Gopal Guru Govinda - Mohinder Kapoor Sarfarosh 1976? MD Sardal Kwatra? Tum Karo Daya Mere Sain - Mahendra Kapoor Koi Heer Di Kare Tareef - Bhupinder Shaheedi Yaar Di - Rafi others? Satguru Nanak Bakshanhaar Year? MD Surinder Kohli others? Also looking for these songs: 3) Telugu: a) Nu navo kunnanoo nav navo kunnanoo c) O bala bala nine gorini sannnidhi keri d) Devduko okate, aa daivam okate e) Yantagaru gaani vedantulaina gaani g) O priyatama, o priyatama, o priyatama h) Tara lintaga merisenu j) Vengaanu Gaani k) Siphaai, sipaahi, sipaahi ne kai yanta yanta l) Neede e naade karu ninche nanu chelikaande m) Itthari manasulu ogathaye sarri hagglu dene n) Taane meli musugutisee okadebani 4) Tamil : a) Neede teli sinde e naade telesinde (with S.Janaki) 6) Konkani: a) Maria kitne be tu so maria Kaantaz kori vich mejha saaranta c) Mora aandho bethlo saajha pucha ethlo 7) Assamese:a) Akohai meire suta lotey, rodaliye sonehote Jo diye ye moram hoi ye moram ki manbhai 8) Punjabi:- c) Kaago hans kare e) Hey mann pyare aatu sada f) Ab mein kyon upaavu karoon ) Satguru naanak ji tan tan ho bakshanhaar 9) Bengali:- a) Koi dur the gonto paarey dekha akaash - I have many Bengali tracks of Mohd. Rafi Sahab but cannot read the titles as they are written in Bengali. Maati ke kaana kaani tumaar aamaar Prince |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Disclaimer | HF Guidelines | ![]() |
Time is now: 30th July 2025 - 07:18 AM |